عمده بازار
عمده بازار
کیف 1

معرفی بهترین تولید‌کنندگان کیف در جهان

Rate this post

جایگاه کیف های دستی در صنعت مد و فشن

کیف‌ها در تکمیل استایل و سبک‌های پوشش دنیا همواره بالاتر از هر آکسسوار دیگری قرار داشته‌اند. از طرح های سنتی و محافظه‌کارانه دهه ۵۰ تا مدل های اغراق آمیز و شلوغ دهه ۹۰، کیف دستی ها همیشه نقش مهمی در خلق یک فصل جدید در دنیای مد داشتند.
اما به راستی چه چیزی یک کیف را تبدیل به یک مدل جهانی می‌کند؟ این سوالی است که خانه‌های مد و بهترین تولید‌کنندگان کیف سال‌هاست به آن فکر می کنند و در هر فصل با خلق طرح‌های جدید امیدوارند که فقط یکی از آنها در تاریخ مد اثرگذار باشد. همزمانی با یک داستان فوق‌العاده ، تأیید یک ستاره سینما یا اشاره یک شخصیت معروف به سادگی می تواند همان جادویی باشد که یک طرح نوظهور را به قله های شهرت و محبوبیت می رساند.

کیف 1
1

در این میان کیف دستی های لوکس(تولیدی کیف) از برند های مطرح جهان با وجود گران‌قیمت بودن همچنان تسلط خود را بر صنعت مد حفظ کرده اند. نام‌های معروفی مانند لویی ویتون، شنل، هرمس و … در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و رنگ‌ها متناسب با نیازهای مد روز در دسترس مشتری های خاص خود بوده اند. از طرفی انتخاب کیف مناسب برای هر موقعیت یا استایل کار آسانی نیست. امروزه بهترین تولید‌کنندگان کیف در کنار فروش محصولات خود از مشاورین حرفه‌ای جهت راهنمایی مشتریان به هنگام خرید استفاده می کنند. در ادامه به معرفی ۱۰ برند از نام آشناترین های تولید کیف می پردازیم:

کیف 2
2

کیف 3.8 میلیون دلاری الماس نشان از طراحی های برند مواواد

نگاهی به 10 برند از بهترین تولید‌کنندگان کیف در جهان

۱. هرمس
در اثبات محبوبیت این خانه مد بزرگ همین بس که با وجود قیمت های گزاف محصولات آن، تقاضا برای خرید هر ساله بالاتر می‌رود. کیف دوچرخه‌سواری پوست کروکودیل که به افتخار جین بیرکین، بازیگر و خواننده انگلیسی-فرانسوی نامگذاری شده است؛ گران‌ترین کیف دستی این برند تا به امروز است که حداقل 120000 دلار قیمت دارد. مدل کمیاب‌تر آن یعنی هرمس هیمالیا پوست کروکودیل با بندی از الماس های 10 قیراطی که روی پایه ای از طلای سفید قرار گرفته؛ با قیمت فوق‌العاده 432,000 دلار عرضه می شود که گران‌ترین مدلی است که این برند تاکنون برای فروش ارائه داده است.
امروزه داشتن کیفی با علامت تجاری هرمس به نماد داشتن طبقه بالای اجتماعی، ثروت و موقعیت تبدیل شده است.
۲.شانل
یک برند مد رده بالا است که قطعا در لیست گران‌ترین و بهترین تولید‌کنندگان کیف در دنیا قرار می گیرد. برای دهه‌های متوالی، شانل افراد مشهور را در فرش قرمزها، فستیوال‌ها و مراسم مهم اهدای جوایز مانند اسکار، گلدن گلوب، گرمی و … همراهی کرده است. کوکو شانل این برند را در سال 1909 راه‌اندازی کرد. امروزه خانه مد شانل همچنان در بین 10 برند برتر لوکس جهان قرار دارد.
۳. فندی
فندی یک خانه مد لوکس ایتالیایی است که در سال 1925 تاسیس شد و بیشتر به خاطر کیف دستی های “باگت” یا B خود شناخته می‌شود. کیف‌های دوست داشتنی و مد روز آن از پوست بره سفید، چرم تمساح مشکی و طرح های متنوع دیگر چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. قیمت هر کیف این برند حدود 28000 دلار است. همچنین تولیدی کیف مردانه فندی هم از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد.

کیف 3
یک کیف دستی زیبا از برند والنتینو

۴. لوئیس ویتون
یک برند کلاسیک و به شدت محبوب. لوئیس ویتون همواره در شمار بهترین تولید‌کنندگان کیف در سطح جهان می باشد. این خانه مد فرانسوی از زمان راه‌اندازی آن در سال 1854 تا به امروز به عنوان نماد کلاس و ظرافت شناخته شده است. انواع مدل‌های مدرن و کلاسیک با طراحی‌های منحصر به فرد و ضد آب، این برند را در زمره خاص ترین‌ها طبقه‌بندی می کند. برند کیف‌های دستی لوئیس ویتون ارزشی نزدیک به 25.9 میلیارد دلار دارد.
۵. مارک جیکوبز
موفقیت عظیم مارک جیکوبز تا حدودی به یک خلاقیت منحصر به فرد نسبت داده می شود. یک کیف دستی کروکودیل مدل کارولین که از پوست تمساح بنفش ساخته شده است و 50000 دلار قیمت دارد. با وجود بالا بودن قیمت‌ها، مشتریانی که به دنبال کالای نفیس و باکیفیت هستند؛ بدون شک کیف های مارک جیکوبز را در لیست خرید خود قرار می دهند.
مارک جیکوبز، طراح مد آمریکایی، پس از یک همکاری موفقیت آمیز با لوئیس ویتون، خط تولید محصولات فشن و دیزاین خود را راه‌اندازی کرد و در میان بهترین تولید‌کنندگان کیف و طراحان مد جهان قرار گرفت. محصولات او از نظر گستردگی توزیع در بازارهای جهانی هم زبانزد است.
یکی از آخرین مدل‌های آن، یک کیف چرمی صورتی چشم نواز با تزئینات طلا در حدود 2000 دلار قیمت گذاری شده است.
6. مواواد
مواواد یک شرکت خصوصی سوئیسی-اماراتی کالاهای لوکس است. شهرتش به تولید کیف‌هایی با تزئینات الماس و طلا بر می‌گردد. در سال ۲۰۱۰ یکی از کیف های الماس نشان این برند با قیمتی معادل 3.8 میلیون دلار جایگاه گرانترین کیف جهان را در کتاب رکوردهای گینس به دست‌آورد.

کیف 4
4

کیف برند هرمس از جنس پوست کروکودیل و الماس های 10 قیراطی

7. هیلد پالادینو
هیلد پالادینو نروژی، طراحی بود که پس از معرفی کیف گادینو در سال 2001 به یک نام آشنا تبدیل شد. این کیف اشرافی از پوست تمساح سفید ساخته شده و دارای 39 الماس کار شده بر روی گیره‌هایی از طلای سفید است‌. امروزه کیف‌های هیلد پالادینو در فهرست نفیس‌ترین کیف‌ دستی‌های جهان قرار گرفته‌اند و تنها در بوتیک‌های گران‌قیمتی مانند برگدورف گودمن و هاروی نیکولز در دسترس هستند.
8. ایو سن لوران
این برند در سال 1961 در پاریس تأسیس و به عنوان یک نام فوق‌العاده محبوب و لوکس، شهرت جهانی یافت. طراحی های ماندگار و در عین حال تجملاتی کیف دستی های ایو سن لورن سبب شده این برند چون همیشه محصولاتی مناسب خاص پسندان عرضه کند.
9. والنتینو
والنتینو یک برند معروف در صنعت پوشاک بوده که جای خود را در صنعت تولیدی کیف زنانه نیز پیدا کرده است. کیف‌ دستی‌های نفیس آن‌ در رنگ‌های خنثی و درخشان، استایلی جسورانه را عرضه می کنند. یکی از مدل های پوست تمساح این برند علیرغم تقاضای بالا قیمتی در حدود 2595 دلار دارد.
10. پرادا
پرادا که در سال 1913 توسط ماریو پرادا و برادرش مارتینو پایه‌گذاری شد؛ در ابتدا تنها یک فروشگاه محصولات چرمی بود و اکنون یکی از لاکچری‌ترین نام‌های شناخته شده دنیا محسوب می شود. طراحان زبده پرادا هر ساله مدل‌های درخشان‌تری را معرفی می کنند. بیش از 100 سال است که پرادا تولید‌کننده کیف‌های دستی، لباس‌ها، کفش‌ها و آکسسوارهای زیبا و خلاقانه برای زنان، مردان و اخیرا کودکان بوده و هر ساله جهانیان را با دستاوردهای جدیدش متحیر می کند.

کیف 5
5
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =