عمده بازار
عمده بازار
عینک 4

نکاتی درباره بهترین عمده فروشی عینک

Rate this post

عینک، اکسسوری همیشه جذاب

عینک یکی از اکسسوری های محبوب در صنعت مد به شمار می‌آید از مدل طبی گرفته تا انواع آفتابی، جنبه زیبایی و مد جدا از عملکرد در نظر گرفته می‌شود. عینک در بین افراد مختلف صرف نظر از جنسیت، سن و سلیقه همواره جایگاه خاص خود را حفظ کرده است. بهترین عمده فروشی عینک با ارزش گذاشتن بر سلیقه فرد و جامعه، بهترین محصولات را فراهم می‌کند. طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی را ارائه می دهد تا مصرف کنندگان بتوانند با هر سبک پوشش، مدل دلخواه خود را بیابند. بنابراین، عینک بدون شک یک تجارت امیدوارکننده است. چنانچه قصد دارید در زمینه عینک چه آفلاین و چه آنلاین تجارت کنید؛ نیاز به بهترین عمده فروشی عینک دارید تا بتواند نیازهای شما را به خوبی مرتفع کند.

عینک 1

نکاتی برای یافتن بهترین عمده فروش عینک

لازم است قبل از هر اقدام بازار عینک را در محل شروع کسب و کار خود بررسی کنید. به این نکته توجه کنید که امروزه عینک بیشتر یک ابزار مد محسوب می‌شود تا وسیله‌ای مربوط به چشم. می‌توانید به صورت آنلاین تحقیق کنید یا به فروشگاه های مختلف بروید تا بتوانید دید درستی از مد و محصولات به دست آورید. زمانی که به اطلاعات لازم مجهز شدید وقت آن است که بازار هدف خود را انتخاب کنید. برای تامین اجناستان به بهترین عمده فروشی عینک نیاز دارید. در اینجا منظور از بهترین، فروشنده‌ای است که دقیقا با نیاز‌های شما همسو باشد. از با تجربه‌های این صنعت مشورت بگیرید. آنها به شما خواهند گفت که یک تامین کننده قابل اعتماد که محصولات با کیفیت ارائه می دهد تا چه حد بر شغلتان مؤثر است.

عینک 2

عینک مدل گوچی

برای به دست آوردن چنین کسی باید:
⦁ سابقه کار و مدت حضور او در این حرفه را مشاهده کنید
⦁ به خدماتی که تامین کننده به مشتری ارائه داده دقت کنید
⦁ سوابق تامین کننده را از سایر خرده فروشان پیگیری کنید
⦁ قیمت ها را در بازار بررسی کنید
⦁ به خدمات پس از فروش توجه کنید
⦁ در بازار به خوبی تحقیق کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید
بودجه بندی در کسب و کار به این معنا نیست که قیمت را به کیفیت ترجیح دهید. اگر می‌خواهید بهترین عمده فروشی عینک را در کنار خود داشته باشید همیشه در کارتان کیفیت را به ارزانی ترجیح دهید.
در دنیای امروز هیچ قدرتی بالاتر از معلومات وجود ندارد. برای ورود به هر عرصه کاری، بهتر است بهترین‌های آن را بشناسید. در ادامه به معرفی ۱۰ برند از بهترین تولیدکنندگان عینک می پردازیم:
۱. ری- بن
عینک آفتابی خلبانی معروف ری بن اولین بار برای نیروی هوایی ارتش ایالات متحده ساخته شد و اولین عینکی بود که لنزهای ضد تابش نور در آن به کار رفت. عکس یک خلبان آمریکایی در جنگ جهانی دوم با عینک ری- بن به قدری معروف شد که این برند را به بخشی از مد آمریکایی بدل کرد.
عینک ری بن با طراحی خاصش لقب بهترین عمده فروشی عینک آفتابی در جهان را هم داراست.
۲. گوچی
گوچیو گوچی در سال 1906 یک مغازه سراجی در فلورانس تأسیس کرد که بعدها “خانه گوچی” نام گرفت. 32 سال بعد، این برند شروع به افتتاح فروشگاه‌های خرده‌فروشی در رم، میلان و فلورانس کرد که کیف‌های دستی، کفش و چمدان می‌فروختند.
در سال 1990 تام فورد مدیر اجرایی این برند شد و محصولات جدیدی از جمله عطر، لوازم آرایشی، ساعت و عینک آفتابی عرضه کرد. از مشخصه‌های خط عمده فروشی عینک زنانه گوچی محصولاتی با فرم‌های برجسته هستند در حالی که خط عمده فروشی عینک مردانه آن فرم‌های فلزی و استات ارائه می‌کند. گوچی را می توان به عنوان بهترین تولیدی عینک طبی هم معرفی کرد.

عینک مدل بربری

۳. تام فورد
تام فورد اصالتا اهل تگزاس بود و زمانی که در سال 1990 به میلان نقل مکان کرد تا طراح گوچی شود، اسمش بر سر زبان‌ها افتاد. او چند سال بعد مدیر طرح‌های خلاقانه گوچی شد و در سال 2005 این برند را ترک کرد تا برند تام فورد را تاسیس کند.
در حال حاضر عینک تام فورد در بین سه برند برتر از بهترین عمده فروشی عینک لوکس در سراسر جهان قرار دارد.
۴. پرادا
پرادا در سال 1913 توسط ماریو و مارتینو پرادا در میلان تاسیس شد. این برند مد لوکس ایتالیایی به پوشاک، کیف دستی، کفش و اکسسوری معروف است. در سال 1999، گروه پرادا و دریگو خط تولید عینک پرادا را پایه‌گذاری کردند. امروزه عینک‌های پرادا با مدل‌های جسورانه و اغراق آمیز، اشکال هندسی و تزیینات مبتکرانه از سایر برندها متمایز می‌شود.
۵. ورساچه
جیانی ورساچه در سال 1978 برندی را با نام “جیانی ورساچه دونا” راه‌اندازی کرد و اولین بوتیک خود را در همان سال در میلان افتتاح نمود. در طول دهه 80 ورساچه جوایز معتبری کسب کرد و به یک اسطوره مد تبدیل شد. او از نزدیک با افراد مشهور از جمله التون جان همکاری کرد و تحولات زیادی در صنعت مد به وجود آورد. امروزه ورساچه به دلیل طراحی‌های فوق‌العاده و عینک‌های اشرافی و جذابش شناخته می‌شود. آرم ورساچه از سر شخصیت اساطیری یونان مدوسا ساخته شده است.
۶. بربری
قدمت برند بربری به سال 1856 و زمانی بر می‌گردد که توماس بربری پارچه گاباردین ضد آب را اختراع کرد و آن را در دوخت پالتو و بارانی به کار برد. برند عینک بربری یک قرن و نیم بعد در سال 2006 متولد شد. بربری هویت بریتانیایی متمایزی دارد و مترادف با طراحی، صنعتگری و نوآوری است.

عینک 4
4

عینک مدل آرمانی

۷.جورجیو آرمانی
جورجیو آرمانی، طراح افسانه‌ای ایتالیایی، به دلیل تعریف مدی جدید با معرفی چرم در لباس‌های روزمره شهرت یافت. او برند اولیه خود را در سال 1975 تاسیس کرد و در اواخر دهه 1980، افق تجاری خود را با عینک گسترش داد.
آرمانی اکنون به‌عنوان یکی از معتبرترین برندهای جهان شناخته می‌شود. این برند به سادگی و شیک بودن شهرت دارد و نمادی از کلاس و تجمل است.
۸. فندی
آدل و ادواردو فندی این برند را در سال 1925 در رم تاسیس کردند و به سرعت در خارج از پایتخت ایتالیا به شهرت رسیدند. این برند تحت مدیریت کارل لاگرفلد شناخته شده است که آن را به یک خانه مد شیک بدل کرد.
در سال 2007، فندی یک نمایش مد در بالای دیوار چین برگزار کرد که از ماه قابل مشاهده بود.
۹. نایک
نایک را به خاطر کفش هایش و محصولات زیادی که به ورزشکاران ارائه می‌دهد می‌شناسید. نایک همچنین خط تولید عینک‌های محبوب و متنوع خود را هم دارا است. عینک‌های نایک از نوآوری های تکنولوژیکی و صنایع دستی مدرن استقبال می‌کنند.
عینک نایک فریمی سبک وزن را ارائه می‌دهد که از پلاستیک های مقاوم، تیتانیوم یا فلزات انعطاف‌پذیر ساخته شده است و این برند را در دسته بهترین عمده فروشی عینک ورزشی قرار می‌دهد.
۱۰. دیور
دیور خانه مد معروفی است که توسط کریستین دیور و در سال 1946 در پاریس تاسیس شد و به سرعت به دلیل ظرافت و زنانگی اصیلش تحسین همگان را برانگیخت. دیور به عینک های مد روز معروف است و به طور مداوم مرزهای مد را در عینک جابجا می‌کند.

عینک 5
5
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =